GunR Startet 15.Juli.2018 Del på Facebook Startet 15.Juli.2018 Som sagt, da begynner jakten igjen.. Da kona og jeg ikke kommer til å dra på langtur likevel (gjett om jeg likte å få vite det..), syns jeg det det er noe i overkant å ha en 30 - foter til å tusle rundt lokalt med, iallfall slik jeg tenker å bruke en båt lokalt. (små, raske turer, kanskje med en overnatting) Ser nå etter noe på 22 - 23 fot, og etter å ha sett på finn, autoDb og rubrikk.no, lurer jeg på om det finnes andre plasser å se? Eller har vi alt samlet på finn, egentlig? De andre nettstedene jeg har nevnt, er jo ikke mye verd.. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 16.Juli.2018 Del på Facebook Svart 16.Juli.2018 Om du utelukker import så er det nok kun Finn som gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 16.Juli.2018 Del på Facebook Svart 16.Juli.2018 Det finnes noen grupper på Facebook for kjøp og salg av båt og utstyr. Er selv med i en for Scand båter, men har ikke sett etter andre. Du kan jo se om det er en gruppe som kan passe. Sitér dette innlegget Link to post
HansH Svart 16.Juli.2018 Del på Facebook Svart 16.Juli.2018 Du har jo også blocket.se i Sverige, men der er det langt færre båter å velge i og så må du jo evt betale moms/toll 25% inn i Norge. Dessuten er søkefunksjonaliteten på Blocket elendig i forhold til finn. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 16.Juli.2018 Del på Facebook Svart 16.Juli.2018 Ser du til utlandet er jo https://no.yachtworld.com/ den absolutte søkebasen å anbefale. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.