VegJoh Startet 18.Juli.2018 Del på Facebook Startet 18.Juli.2018 Nabobåten på hjemmehavna her sliter med å få tak i ny fenderlist til sin Fjord 320. Han spurte meg om litt teknisk hjelp til å få spurt om dette på forum og jeg anbefalte baatplassen.no. Jeg hjelper han derfor litt med denne første posten, fra min profil. Fenderlista er slik som vist på bildene. Bredden på utsiden er 22mm, bredden på innsiden(falsen) er 12mm. Er det noen som vet hvor man kan få tak på noe slikt ? mvh VegJoh Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Jakob T Svart 18.Juli.2018 Del på Facebook Svart 18.Juli.2018 Prøv Hartveit butikk I Drotningsvik Sitér dette innlegget Link to post
borre16610 Svart 18.Juli.2018 Del på Facebook Svart 18.Juli.2018 Parmaplast i Bergen har nok denne. Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 18.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2018 Hei og takk for svar. Ser ikke ut som om de har det ut fra listene de har på nett. Men jeg sender en mail og spør ? mvh Vegard Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Komodo Svart 18.Juli.2018 Del på Facebook Svart 18.Juli.2018 Båtbua i Plankebyen forhandler Parmaplast. De gjorde i hvertfall det før. Jeg ville gått og snakket med dem. Kjøpte fenderlist fra Parmaplast via Båtbua da jeg støpte ei 14 fots jolle for mange år siden. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Knude Svart 18.Juli.2018 Del på Facebook Svart 18.Juli.2018 Prøv svennevik&ødegård i Homborsund. Det er sannsynlig de som har levert lista. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
VegJoh Svart 21.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2018 @Komodo, tok kontakt med Parmaplast, det viste seg at de ikke leverte denne fenderlisten. De henviste meg imidlertid til Svennevik&ødegård, da de mente at de hadde levert denne, helt i tråd med det @Knude skrev her over. Mail er nå sendt til de med forespørsel, så får vi se hva de svarer og om det er mulig å få levert ny :-) Takk for hjelpen. Mvh VegJoh Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Komodo Svart 21.Juli.2018 Del på Facebook Svart 21.Juli.2018 Da ordner det seg Her i Smögen har det akkurat blitt høyvann, og vi ligger atter og flyter ? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.