Jump to content

Hvor få tak i ny fenderlist til Fjord 320?

VegJoh

Recommended Posts

Nabobåten på hjemmehavna her sliter med å få tak i ny fenderlist til sin Fjord 320. 

Han spurte meg om litt teknisk hjelp til å få spurt om dette på forum og jeg anbefalte baatplassen.no. Jeg hjelper han derfor litt med denne første posten, fra min profil. 

Fenderlista er slik som vist på bildene. 

Bredden på utsiden er 22mm, bredden på innsiden(falsen) er 12mm. 

Er det noen som vet hvor man kan få tak på noe slikt ?

mvh VegJoh

F3781C8D-AC6E-4D65-9027-9A56E94F9199.jpeg

A2ED72BE-BCAA-4B76-83B7-596F9F9EE820.jpeg

D5L

Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz

@Komodo, tok kontakt med Parmaplast, det viste seg at de ikke leverte denne fenderlisten. De henviste meg imidlertid til Svennevik&ødegård, da de mente at de hadde levert denne, helt i tråd med det @Knude skrev her over. Mail er nå sendt til de med forespørsel, så får vi se hva de svarer og om det er mulig å få levert ny :-)

Takk for hjelpen. 

Mvh VegJoh

D5L

Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...