joachimo Startet 4.August.2018 Del på Facebook Startet 4.August.2018 Vurderer å bytte bort ei jolle mot en snekke med Marna MB10A motor (som vel egentlig er en Volvo Penta?). Han som har sjekka sier han ikke har fått start på motor etter at han kjørte den tom for bensin tidligere i sommer. Noen som har opplevd det samme/formening om hva problemet kan være og hvor mye jobb det vil være snakk om å fikse? Sitér dette innlegget Mitt lille daycruiserprosjekt Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen Link to post
Snerken Svart 4.August.2018 Del på Facebook Svart 4.August.2018 Husker jeg hadde en marna mb10A for lenge siden. Hadde problemer med start husker jeg. Åpna toppen og skifta topp pakninga, så sveiv motoren som bare det igjen. Såvidt jeg minnes så har dem en tendens til å blåse i stykker pakning mellom sylindrene når pakningen blir gammel. Er noen seige jækler de maskinene der. Vet ikke om dette er tilfellet her, men koster lite å sjekke. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 5.August.2018 Del på Facebook Svart 5.August.2018 Det er Marna motor solgt som VP. Kan være luftlomme i røret fra tanken. Forsikre deg om ar der virkelig kommer bensin fram til forgasseren. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.