H_V Startet 7.August.2018 Del på Facebook Startet 7.August.2018 Hei! Vi er et par som skal bo i seilbåt i Trondheim fra September-Juni (2018-2019). I den forbindelse har jeg et spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg å få svar på. Er det slik at det er mulig å ha vann i tankene i båten året rundt? eller må vi ha vann i dunker som vi fyller på kaia? Båten er en Seilbåt Bavaria Cruiser 39 fot Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Lmsafg Svart 7.August.2018 Del på Facebook Svart 7.August.2018 Sålenge det er varme i båten går det jo bra. Problemet er om dere drar fra båten en lenger periode og strømmen forsvinner mens det er kaldt. Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 7.August.2018 Del på Facebook Svart 7.August.2018 Har bod i perioder i en Bavaria 40 AC og den er vel ikke så ulik. Ingen problem å ha vann på tankene året rundt. Når jeg forlot båten pleide jeg og tømme ferskvannspumpa, varmtvannstanken og alle armaturer i tilfelle strømmen forsvant. Vannet på tankene er det ingen fare med. Hadde aldri noen som helst problemer med vannet de 8 årene vi hadde båten. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 7.August.2018 Del på Facebook Svart 7.August.2018 Dette går fint. Ikkenoe å bekymre seg over. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Framtia Svart 7.August.2018 Del på Facebook Svart 7.August.2018 Men ville koblet bort/frostsikret evt dusj ute akter. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.