Ronnyed Startet 7.August.2018 Del på Facebook Startet 7.August.2018 Hei. Har en -05 730HT med VP D3 160 A/A og SX-MTD drev. Noen som vet om det var mange båter som ble levert med D3? Jeg tror jeg har litt for lett propell på båten, håper kanskje det er noen som har likt oppsett og kanskje har en propell om er mer korrekt. Jeg får 4150rpm og 27,3 knop på full hendel. Dette med 220l diesel, 4 personer i båten og full vanntank. Synes det er litt i overkant mye turtall. Maks e oppgitt til 3800-4000rpm. Turtallet kommer også opp lenge før farten kommer, det virker som det slurer i vannet. Sitér dette innlegget Link to post
Ronnyed Svart 29.November.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.November.2018 Ny propell er levert fra Winrace, blis spennede å teste til våren. Blir å gå fra 15x17 Volvo Alu til 14 1/4×17 stål. Ifølge winrace hadde jeg 22%slipp med originalpropellen. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 30.November.2018 Del på Facebook Svart 30.November.2018 blir spennende å se resultatet av bytte. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.