Sjøvind Startet 8.August.2018 Del på Facebook Startet 8.August.2018 Hei! Skal i 40-årslag. Bursdagsbarnet er meget interessert i seiling, men er for tiden uten båt. Han gjesteseiler iblant hos andre. Tenkte på å kjøpe en bok om seiling, men er redd han allerede har. Tips til litt videregående bøker eller bøker om forskjellige seilbåttyper? Evt andre ting som kan være kjekt å ha? Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 8.August.2018 Del på Facebook Svart 8.August.2018 Boka 700 seilbåter i test. Curt Gelin. Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 8.August.2018 Del på Facebook Svart 8.August.2018 Seilbåt? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 8.August.2018 Del på Facebook Svart 8.August.2018 Få med noen å spleise og kjøp: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=124351763 https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=120583367 (eller lignende) Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Code0 Svart 8.August.2018 Del på Facebook Svart 8.August.2018 Budsjett? En bra oppblåsbar vest, f. eks spinlock 5D. Dyr..., (2500 ca ) så folk flest unner seg ikke denne... Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 8.August.2018 Del på Facebook Svart 8.August.2018 BØstrøm skrev 1 time siden: Seilbåt? Eller hvis du skal erte ham litt: Motorbåt. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Festina_Lente Svart 8.August.2018 Del på Facebook Svart 8.August.2018 Mannen ønsker seg jo seilbåt, da bør han få en: https://www.finn.no/101101910 Sitér dette innlegget Link to post
Xtian Svart 8.August.2018 Del på Facebook Svart 8.August.2018 Europajollen blir nok for liten og har nok for lav bom for en stor voksen mann på 40. Laser er et bedre alternativ. Eller hva med en radiostyrt seilbåt? Christian Sitér dette innlegget Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt. Link to post
Komodo Svart 8.August.2018 Del på Facebook Svart 8.August.2018 Det er sikkert en grunn til at han ikke har egen båt. Men siden han er ivrig og stadig er med andre foreslår jeg nødpeilesender. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Popeye70 Svart 8.August.2018 Del på Facebook Svart 8.August.2018 Enten en god vest (Spinlock Deckvest 5d Offshore 275N eller tilsvarende) hvis han ikke har dette, eller noe annet som kan brukes uansett hvilken båt han måtte befinne seg ombord i (dvs personlig utstyr av en eller annen art). Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Ida Marie III Svart 8.August.2018 Del på Facebook Svart 8.August.2018 Seiler klær... Sitér dette innlegget Link to post
Sjøvind Svart 8.August.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.August.2018 Takk for tips folkens. Båt var en veldig god ide, hehe! Vest og klær har han så vidt jeg vet. Nødpeilesender blir litt i overkant. Mulig jeg er litt gjerrig, men tenker 4-500,- får holde. Kan evt gå sammen med noen om gave. Finnes det en nyttig, personlig seilerdings som jeg kan kjøpe på f.eks Maritim? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 8.August.2018 Del på Facebook Svart 8.August.2018 Tror bok er beste forslag, butikker som Maritim har lite for seilere, og for 500 får man knapt en sjakkel... . Sjekk nk titler på Flyt forlag. Boka til Ellen MacArtur (Jeg klarte det) f. eks synes jeg er veldig bra. Gavekort kanskje? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Sun Flyer Svart 8.August.2018 Del på Facebook Svart 8.August.2018 styrbord/babord sokkepar? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Sondreland Svart 9.August.2018 Del på Facebook Svart 9.August.2018 riktignok ikke seilrelatert, men om han liker sjøen og kanskje fiske? Disse har jeg hvertfall lyst på selv... https://www.bestmarin.no/produkter/?ProdNo=1036975 Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 10.August.2018 Del på Facebook Svart 10.August.2018 Havneguiden er jo en fin bok(serie) samme hva slags båt han har eller drømmer om. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.