Jump to content

Opplag av Windy 22 DC inne med mulighet for oppussing i Oslo


Zero14

Recommended Posts

Hei,

 

Jeg har akkurat kjøpt meg en Windy 22 DC (1979) - både båt og motor er i relativt god stand, men jeg har en drøm om å kunne pusse denne opp til moderne standard , slik jeg har sett flere har gjort her på forumet.

Jeg hadde tenkt å gjøre denne jobben på vinterstid over to sesonger. I den forbindelse ville det vært aktuelt å finne opplag hvor det vil være muligheter for å kunne arbeide på båten; dvs. at båten trenger litt mer plass enn normalt, muligheter for strøm til verktøy, og kunne komme når man ønsker på døgnet. 

Jeg har enda ikke klart å finne en tilbyder i Oslo hvor dette har en mulighet, og har begynt å titte på Låver o.l uten stort hell.

 

Er det noen her på forumet som kjenner til om det finnes aktuelle steder i Oslo området? 

 

(Jeg skulle selvsagt gjerne hatt den hjemme hos meg selv, men har ingen garasje/uteplass som er stor nok)

 

Takk for alle svar!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...