Ask Startet 12.August.2018 Link til dette innlegget Startet 12.August.2018 (redigert) Hei Min eine 2GM20F blir så varm at alarmen går. Det gjer røykvarslaren òg. Svilukt. Motoren startar fint. Den har gått 5850 timar. Motoren har olja, kjølevæska, og det kjem vatn ut eksosen. Eg tvilar på at det er noko gale med impelleren. Eg skal sjekka impelleren, termostaten, og om det er innsnevring i eksossystemet. Korleis sjekkar eg ferskvasspumpa? Anna eg bør sjekka? Eg er takksam for svar. Ask Redigert 12.August.2018 av Ask (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 12.August.2018 Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 Har du sjøvannsfilter så du har et inntrykk av flow? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 12.August.2018 Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 Hvis ferskvannspumpen ikke lekker, så er den sannsynligvis grei. Skal du sjekke den, må du skru den av motoren og se at impelleren sitter fast på akslingen. Noen termostater kan lukke når de havarerer. Vanligvis åpner de max. Sjekk at varmeveksleren gir fri gjennomstrømming av sjøvann. Sjekk at sjøvannet har fri gjrnnomstrømming til eksosslangen. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 12.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 Hei Takk. Det er flow i saltvassfilteret. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 13.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2018 Hei Eg har skifta impeller og slangene mellom inntaket og pumpa. Det er minst fira vekers leveringstid på ny ferskvasspumpa, og det er langt frå sikkert den er syndaren. Eg har fjerna luftfilteret. Det kjem mykje sot ut eksosen. Ikkje olja. Synspunkt? Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.