Sunseeker 32 Startet 13.August.2018 Del på Facebook Startet 13.August.2018 Jeg har en Sunseeker 32fot med Volvo Penta Kamd 42 motorer. Babor kompressor sluttet plutselig å virke. Styrbor kompressor starter på 1800 og slutter på 2700. Noen som vet hvor jeg bør begynne feilsøkingen ? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 13.August.2018 Del på Facebook Svart 13.August.2018 Her har du mykje godt lesestoff: https://baatplassen.no/i/topic/84730-kad32-kompressor-kobler-ikke-inn-før-full-gass/?do=findComment&comment=1192433 Begynn med det enkle: - Drivreima til kompressoren - Koplinga mellom svart boks og kompressor - Sjekk om den slår inn ved "kick down" - Sikring i svart boks Deretter er det clutch, innslagsrelè og turtalsgivar I nevnte rekkefølge.. Sitér dette innlegget Link to post
Sunseeker 32 Svart 22.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2019 Flott, har sjekket opp litt nå. begge slår inn Fult ved «kick down» (dette er eneste måten jeg får båten opp i plan på) drar jeg den rolig opp i plan stopper den ene kompressoren veldig tidlig og båten klarer ikke plane. Kjører jeg full kick down da slår den rett inn og båten planer som bare det. Har prøvd justere på den svarte boksen men syntes ikke å se noe forskjell somhelst. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.