Jump to content

Dritt lei Rogaland


Beneteau

Recommended Posts

Det stemmer at en kan se tilbake på denne sommeren, å tenke off så kaldt :sad: , men det er frustrerende når en først er på tur.

Juli mnd har vært fantastisk, var på sørlandet juli/aug da hadde vi kjempe vær i forhold til nå :wink: Hadde det bare vært meg å mannen min så hadde det gått kjempe greit, men med 3 unger som klager utenom blir for mye :lol:

Uansett så synes vi det er kjekkere å seile på sørlandet, mye mye mer å se på...

Link to post
Share on other sites

Jeg mener det sto i en eller annen brosjyre vi fikk langs Telemarkskanalen at man fant den høyeste mideltemperaturen i Norge i Lårdal og at man derfor kunne dyrke både appelsiner og andre eksotiske vekster der. Men, brosjyren ligger i båten, så jeg får ikke sjekket det før over helgen..

Laholm

Link to post
Share on other sites

I dag ettermiddag og kveld har vi i allefall hatt det varmt og godt i Rogaland. Opp i 24 grader kl. 19:00 i Stavanger. Er i allefall da dekket av uttrykket "Sommeren hadde vi på en fredag" :lol::lol::lol:

Redigert av Arnstein (see edit history)

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Link to post
Share on other sites

I dag ettermiddag og kveld har vi i allefall hatt det varmt og godt i Rogaland. Opp i 24 grader kl. 19:00 i Stavanger. Er i allefall da dekket av uttrykket "Sommeren hadde vi på en fredag"

Det var som en kollega av meg i Alta uttrykte det: "Vi hadde sommer her oppe i år også, men da sov jeg middag".

 

Helgen på Koster var fantastisk, lett vind og 25 grader...

Link to post
Share on other sites

Vi har prøvd Ryfylke og Sørlandet grundig.

 

Konklusjonen er klar: Sørlandet vinner.

 

På sørlandet skinner solen hele ferien og antrekket er shorts, badesko og T-skjorte. Må regne med noe vind fra vest. Så er det et par dager med skyer halve dagen.

 

I Ryfylke er det motsatt. Her er det kjølig, skyet og havtåke fra morgenen til langt utpå ettermiddagen det meste av ferien, antrekket er dongeri, sokker, flis, og du vet hvor regntøyet er. Så er det et par dager med sol og varme halve dagen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...