Jump to content

Båtsenteret i Haugesund sliter økonomisk?

Bømlonytt

Recommended Posts

Den 15.08.2018 var de begjert innsyn og pant i Båtsenterer i Haugesund 3 konoer sjekket, under 2500 kr på 3 kontoer,varelager på 14 millioner var pantsatt av samme bank.noen andre som har problemer med båtsenteret....

Eg har de fra namsmannen i Haugesund...han skulle garantere for ein sum han blei dømt til og betale meg etter dom i april ......noe han ikkje gjorde.......bedriften er jo bankerott.

tittelsnes skrev for 2 timer siden:

Eg har de fra namsmannen i Haugesund...han skulle garantere for ein sum han blei dømt til og betale meg etter dom i april ......noe han ikkje gjorde.......bedriften er jo bankerott.

Hvordan kom du i den situasjonen...at han skyldte deg penger... ? 

Kan jo være lærerikt for andre...

Ida Marie III skrev 22 minutter siden:

Hvordan kom du i den situasjonen...at han skyldte deg penger... ? 

Kan jo være lærerikt for andre...

Jeg kjenner absolutt ikke denne saken, men en måte å komme i denne situasjonen på er å selge noe til dem (som leverandør) evt gjøre en jobb for dem. Da er det helt vanlig med kreditt, altså at de skal betale etter 14 eller 30 dager. 

Så betaler de altså ikke, så blir det purring, inkasso, namsmann og enten penger eller «intet til utlegg».

"If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!"

• 1 year later...