Bømlonytt Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 Den 15.08.2018 var de begjert innsyn og pant i Båtsenterer i Haugesund 3 konoer sjekket, under 2500 kr på 3 kontoer,varelager på 14 millioner var pantsatt av samme bank.noen andre som har problemer med båtsenteret.... Quote Link to post
Kenneth82 Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 Hvor har du det ifra? Quote Link to post
Bømlonytt Posted August 30, 2018 Author Share Posted August 30, 2018 Eg har de fra namsmannen i Haugesund...han skulle garantere for ein sum han blei dømt til og betale meg etter dom i april ......noe han ikkje gjorde.......bedriften er jo bankerott. Quote Link to post
Ask Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 Trasigt for deg å ikkje få oppgjer, når du har vunne i tingretten. Eg håpar du får oppgjer. Ask Quote Link to post
Ida Marie III Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 tittelsnes skrev for 2 timer siden: Eg har de fra namsmannen i Haugesund...han skulle garantere for ein sum han blei dømt til og betale meg etter dom i april ......noe han ikkje gjorde.......bedriften er jo bankerott. Hvordan kom du i den situasjonen...at han skyldte deg penger... ? Kan jo være lærerikt for andre... Quote Link to post
Akvanauten Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 Ida Marie III skrev 22 minutter siden: Hvordan kom du i den situasjonen...at han skyldte deg penger... ? Kan jo være lærerikt for andre... Jeg kjenner absolutt ikke denne saken, men en måte å komme i denne situasjonen på er å selge noe til dem (som leverandør) evt gjøre en jobb for dem. Da er det helt vanlig med kreditt, altså at de skal betale etter 14 eller 30 dager. Så betaler de altså ikke, så blir det purring, inkasso, namsmann og enten penger eller «intet til utlegg». Quote "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
Poseidon Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 (edited) Ja, det ser helst miserabelt ut her også: https://www.proff.no/selskap/wave-båtsenteret-båtsenteret-as/haugesund/båter-og-båtmotorer/IFN6VHK0ZC3/ Heller ikke eierselskapet ser ut til å ha mye å bidra med: https://www.proff.no/regnskap/t.f.-invest-as/haugesund/hovedkontortjenester/IEPENLU10NZ/ Edited August 30, 2018 by Poseidon (see edit history) Quote Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
LAKA Posted August 31, 2018 Share Posted August 31, 2018 (edited) Styr unna. De har lenge slitt med dårlig økonomi og jeg ville aldri kjøpt båt fra de med tanke på oppfølging og garantiansvar ved en eventuell konkurs. Edited August 31, 2018 by LAKA (see edit history) Quote Link to post
Fairline35 Posted December 14, 2019 Share Posted December 14, 2019 Haugesund Avis skriver Wave Båtsenteret i Haugesund har meld oppbud nå. Quote Link to post
LAKA Posted December 14, 2019 Share Posted December 14, 2019 Det stemmer. Får aldri veldig sympati med de som går konkurs og tar ut nærmere en million i lederlønn. Uansett litt dumt at lokale må legge inn årene. Quote Link to post
Honduras Posted December 16, 2019 Share Posted December 16, 2019 https://www.dagsavisen.no/roganytt/batsenter-gikk-konkurs-1.1634246 Quote * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts