Bømlonytt Startet 30.August.2018 Del på Facebook Startet 30.August.2018 Den 15.08.2018 var de begjert innsyn og pant i Båtsenterer i Haugesund 3 konoer sjekket, under 2500 kr på 3 kontoer,varelager på 14 millioner var pantsatt av samme bank.noen andre som har problemer med båtsenteret.... Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 30.August.2018 Del på Facebook Svart 30.August.2018 Hvor har du det ifra? Sitér dette innlegget Link to post
Bømlonytt Svart 30.August.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2018 Eg har de fra namsmannen i Haugesund...han skulle garantere for ein sum han blei dømt til og betale meg etter dom i april ......noe han ikkje gjorde.......bedriften er jo bankerott. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 30.August.2018 Del på Facebook Svart 30.August.2018 Trasigt for deg å ikkje få oppgjer, når du har vunne i tingretten. Eg håpar du får oppgjer. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 30.August.2018 Del på Facebook Svart 30.August.2018 tittelsnes skrev for 2 timer siden: Eg har de fra namsmannen i Haugesund...han skulle garantere for ein sum han blei dømt til og betale meg etter dom i april ......noe han ikkje gjorde.......bedriften er jo bankerott. Hvordan kom du i den situasjonen...at han skyldte deg penger... ? Kan jo være lærerikt for andre... Sitér dette innlegget Link to post
Akvanauten Svart 30.August.2018 Del på Facebook Svart 30.August.2018 Ida Marie III skrev 22 minutter siden: Hvordan kom du i den situasjonen...at han skyldte deg penger... ? Kan jo være lærerikt for andre... Jeg kjenner absolutt ikke denne saken, men en måte å komme i denne situasjonen på er å selge noe til dem (som leverandør) evt gjøre en jobb for dem. Da er det helt vanlig med kreditt, altså at de skal betale etter 14 eller 30 dager. Så betaler de altså ikke, så blir det purring, inkasso, namsmann og enten penger eller «intet til utlegg». Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
Poseidon Svart 30.August.2018 Del på Facebook Svart 30.August.2018 (redigert) Ja, det ser helst miserabelt ut her også: https://www.proff.no/selskap/wave-båtsenteret-båtsenteret-as/haugesund/båter-og-båtmotorer/IFN6VHK0ZC3/ Heller ikke eierselskapet ser ut til å ha mye å bidra med: https://www.proff.no/regnskap/t.f.-invest-as/haugesund/hovedkontortjenester/IEPENLU10NZ/ Redigert 30.August.2018 av Poseidon (see edit history) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
LAKA Svart 31.August.2018 Del på Facebook Svart 31.August.2018 (redigert) Styr unna. De har lenge slitt med dårlig økonomi og jeg ville aldri kjøpt båt fra de med tanke på oppfølging og garantiansvar ved en eventuell konkurs. Redigert 31.August.2018 av LAKA (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fairline35 Svart 14.Desember.2019 Del på Facebook Svart 14.Desember.2019 Haugesund Avis skriver Wave Båtsenteret i Haugesund har meld oppbud nå. Sitér dette innlegget Link to post
LAKA Svart 14.Desember.2019 Del på Facebook Svart 14.Desember.2019 Det stemmer. Får aldri veldig sympati med de som går konkurs og tar ut nærmere en million i lederlønn. Uansett litt dumt at lokale må legge inn årene. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 16.Desember.2019 Del på Facebook Svart 16.Desember.2019 https://www.dagsavisen.no/roganytt/batsenter-gikk-konkurs-1.1634246 Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.