Jump to content

310 seiljolle fra Luleå til Strømstad

BØstrøm

Recommended Posts

Ny hentetråd. Blir vel ikke mange svar på denne, men jeg prøver. Har funnet en 10 fots Walker Bay i Luleå- Nordsverige, og den ønsker jeg meg for avhenting i Strømstad eller omegn, før første helgen i November. Frakt koster ca 5000,- og dreper liksom økonomien i dette. Båten har årer og seil. Kanskje noen som vet, eller kjenner noen osv. Den kan jo godt brukes underveis, hvis noen kjører den veien for forlystelse. 

Båten er tenkt brukt som båt i davit på moderskipet, en Motiva 43, og forøvrig for forlystelse på årlige vinterekspedisjoner i ytre Oslofjord.

Guest Avmønstret#
Lanber skrev 46 minutter siden:

Det er jo ikke lange veien, hiv deg rundt med henger. Du ordner det glatt under 5.000,-

Tipper du er ironisk ;-)

Blir ikke matten sånn ca 115 mil x2 = 230ish mil. Med en liter på mila så er vi vel rundt 3400,-. Kjør på 0,5 og det blir halve prisen. Og så blir det en eller to overnattinger, mat osv. Klarer ikke å få til dette for under 5 000,- med mindre en sover i bilen og smører matpakke for hele turen ;-) For å ikke snakke om at det er et par døgn av livet som er tapt for evig og alltid bak rattet gjennom svenske skoger zzzzz

Redigert av Avmønstret# (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...