Jump to content

Viksund 830-mulighet for å se maken båt på østlandet?


Bramer

Recommended Posts

Jeg vurderer å kjøpe en komisjark og har sett en annonse på en Viksund 830 kombisjark som virker interessant.  Båten er fra 1998 og har en Volvo Penta 130 hk, Finn-kode 128932500.

Mitt problem er at båten er på vestlandet og jeg holder til i Larkollen ved Moss.  Jeg kjenner ikke til båttypen og lurer på om det er noen på østlandet som har en tilsvarende båt som jeg kunne få lov til å se på. Jeg tenkte at det sikkert var en tilsvarende båt i Østfold, Akershus, Oslo eller Vestfold.  Om jeg fikk anledning til en kikk på båttypen ville jeg vite mye mer før jeg eventuelt drar til vestlandet.

Jeg skal bruke den til småturer og fiske/teiner.    Jeg er forøvrig interessert i alle mulige erfaringer  med denne båttypen. 

 

I tillegg til denne har jeg også sett en Tresfjord 29 Nordic som virker spennende.  Jeg kjenner heller ikke denne båttypen noe særlig, og er også interessrt i å se nærmere på en slik om det er noen som har en ikke alt for langt unna.

 

Med vennlig hilsen

 

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...