Jump to content


Stormway F26 2006 cumminsmercruiser 4.2 320hk, erfaringer?


atlehav

Recommended Posts

Hei Alle,

 

Kjøpte i sommer en Stormway F26, 2006mod, med cumminsmercruiser diesel. 4.2l 320hk.

 

Er det noen som har erfaringer ?

 

Ønsker å kjøpe ny logo på  siden, noen som vet hvor en kan kjøpe den ?

 

Ønsker å kjøpe norsk flagg som er oppe på siden bakre del. noen som vet hvor en får tak i det ?

 

Erfaringer med cumminsmercruiser 4.2 D, 320hk,  ??

 

Lite med info om F26 på nett så håper å få i gang en diskusjon rundt båten.

 

Atle

Link to post


  • 2 years later...

Hei, Jeg har akkurat kjørt full overhaling på en sånn Mercruiser 4.2. D-tronic. De er relativt lette å finne deler til. Har ikke så mye erfaring med bruk men kjenner til noen problemer som kan oppstå. 

Link to post

Svart eller hvit motor?

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under evig reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16

BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post

Join the conversation

You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...