Hulda Svart 2.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2018 I forfjor gikk folk over til Koster fra fastlandet. Den middelalderen er kort. Link to post
Mons Olav Svart 2.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2018 En dame fra østlandet var i Bergen noen dager å det regnet selvsagt. Tredje dagen møtte hun en gutt på vei ut fra hotellet.Regner det alltid her i Bergen?spurte hun gutten. Eg vet ikkje ,eg e bare 10 år svarte gutten. Båt med fjernkontroll Link to post
Ida Marie III Svart 2.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2018 (redigert) ??? Men det kommer minusgrader fra tid til annen på Vestlandet også... Men, tar ikke is letteste veien når den ekspandere i et åpent rom/tank..? Redigert 2.Oktober.2018 av Ida Marie III (see edit history) Link to post
Lazyjack Svart 2.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2018 Pinkvin skrev 28 minutter siden: En må nesten være middelaldrende for å ha opplevd ordentlig vinter her på barske Østlandet også. Og enda lengre siden svenskene gikk over isen til Danmark ;-) Sist vinter var vel av den gode gamle typen på Østlandet mener jeg å huske. Ikke noen skikkelig isvinter riktignok men kald og god med mye snø. Link to post
Lazyjack Svart 2.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2018 Hulda skrev 1 time siden: Heller ikke min påstand. Jeg ville bare avverge at TS tok det som et råd for god vinterkonservering. Link to post
Guest Avmønstret# Svart 2.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2018 Lazyjack skrev Just now: Sist vinter var vel av den gode gamle typen på Østlandet mener jeg å huske. Ikke noen skikkelig isvinter riktignok men kald og god med mye snø. Men med store variasjoner. I Moss snødde båtopplagene ned. Jeg lå med båten godt inne i Singlefjorden og hadde knapt snø på dekk hele vinteren. Så en kunne kjøre en liten time fra snøkaos til så og si snøfritt. Link to post
Kjellg Svart 2.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2018 (redigert) Hulda skrev for 2 timer siden: Tromsø, Nordens Paris, aldri is- aldri snø. Piece of Cake. Snø er det men aldri is :) Mener egentlig at man trenger ikke gjøre så mye. Pass på ferskvann og ha litt lunk med en frostvakt eller lignende så klarer båten seg godt gjennom vinteren. Redigert 2.Oktober.2018 av Kjellg (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn