TomJ Startet 12.Oktober.2018 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2018 Hei, Er det noen som montert varmer i en Hansvik 18 Combi. Jeg lurer å montere inn en Wallas 1300. Men er litt usikker på plassering. Takker for alle forslag, og gjerne bilde om du skulle ha. Sitér dette innlegget Link to post
Zepp Svart 12.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2018 Hei Jeg hadde en lignende montert rett under rattet ned mot fothylla. Det fungerte igrunn veldig fint. Det er en del år siden, men jeg kan ikke huske at den var noe særlig i veien. Den blåste rett ut til siden mot "midtgangen". Varmer med rør har jeg hatt inne i benken rett foran styrekonsoll. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 12.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2018 Bare pass på at den blir montert såpass høyt at du får plass til en kanne med Fritidsparafin under varmeren, og at du får fall i returslangen. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
TomJ Svart 13.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2018 Zepp, takk. Jeg har litt for mye montert på styrbord side, så vurderer å sette den på babord. Sitér dette innlegget Link to post
TomJ Svart 13.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2018 Wallas, kan tanken stå ved siden av, eller må den være lavere? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 13.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2018 Tanken kan ikke stå ved siden av, da du kan få hevertvirkning på tilførsel av drivstoff, samt at du vil få problemer med returen. Vet at noen har plassert tankens topp i høyde med bunnen av varmeren. Problemet er fremdeles returen, men det har de løst ved å ha en egen "tank" (brusflaske) for returen. Kommer vanligvis ikke mange dråpene i retur, stort sett bare under gløding og i startfasen, så det går som oftest bra. http://www.wallas.fi/flippingbook/1300/files/assets/basic-html/index.html#page6 Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.