Jump to content

Trådlaus båtvakt, spørreundersøkelse og pilotprosjekt i Trondheim


Anders94

Recommended Posts

Guest Avmønstret#
Lars H. skrev 3 minutter siden:

En kabel eller to i tillegg til det allerede "uendelige" antall som allerede finnes i min 31 år gamle båt er ikke noe problem for meg. Men kanskje ikke eiere av nye båter er like happy for ekstra trekking av kabler?

 

Jeg har også gammel båt. Ville vel heller trukket kabel i ny båt ;-) 

 

Kabelstrekking i båt syns jeg er noe drit, både det å gjøre jobben og tanken på å strekke en kabel når en vet at det kan løses trådløst. 

 

Er jo ikke til å komme unna at det er lettere å ikke trekke kabler...

---

Konkret i mitt tilfelle, seilbåt 39 fot, så ville jeg feks hatt temperatursensorer foran ved skrogjennomføringene, i motorrommet, i salongen. Om jeg skal strekke kabler dit på ordentlig vis så snakker vi om ganske mye arbeid. Legg til sensor på batterier osv så ja...

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Høsten 2018 la me ut ein spørreundersøkelse her i denne tråden  på båtplassen for ein eit produkt for enkel overvåking av parametre som temperatur, fuktigheit, batterispenning m.m me var i gang med å utvikla. Spørreundersøkelsen gav oss mykje god feedback til utviklingen, og det satt oss også i kontakt med personar som blei med på vidare testing.

 

Me har no utvikla produktet som tiltenkt og er klar for å teste markedet for eit begrensa opplag sensorar. Kort fortalt er produktet ein trådlaus sensor med eit utvalg sensorar for å gjera overvåking av båt til havn enklare. Eksempelvis vil ein enklare kunna følga med på tilstand til båt sjølv om ein er vekkreist eller ved lengre reiseveg til der båten ligg. Sensoren vil kunna måla temperatur, fuktigheit, støt (oppgitt i G), batterispenning og vannlekasje. Målt data er lett tilgjengelig via ein app (tilgjengelig både på mobil og PC), og brukar kan sjølv definera kva verdiar som skal utløysa alarm (tilgjengelig på SMS, E-post eller pushvarsel). 

 

Senoren kommuniserer via LoRaWAN nettverket. Nettverket er pr. dags dato hovedsakelig utbredt i norges største byar, men dekningskartet er i vekst. Du kan sjølv sjekke på https://www.thethingsnetwork.org/map om det finnes tilgjengelige mottaker i ditt område. Dersom du befinner deg i eit område uten LoRaWAN dekning, vil du enkelt kunne sette opp din eigen LoRaWAN gateway enkelt, med ein eingongskostnad på ca 1000 kr. Installasjon av ein slik gateway krever tilgang på WiFi og strømuttak, typisk tilgjengelig i eit nærliggande havnehus, hytta eller liknande. Mottakeren vil sørge for dekning i ca 2km omkrets, litt avhengig av område. Ved interesse for fleire enn 4 båtvakter i eit område uten dekning, eksempelvis på ei havn, vil me dekka kostnad for gateway. Om du har spørsmål angåande dekning, ikkje nøl med å ta kontakt.

 

Meir informasjon rundt produktet finn de på www.baatvakten.no.

 

Det som skiller vårt produkt frå andre lignande løysningar er eit svært sparsomt strømforbruk som gjer at sensoren er sjølvforsynt med 2 AA batteri i minimum 3 år, dvs tilkobling til batteri er ikkje nødvendig for anna enn måling av batterispenning. Sammenligna med andre lignande system er Båtvakten også vesentlig rimeligare. 

 

Framgangsmåten vår for å testa markedet vil vera ein mellomting mellom prototypetesting og vanlig salg. Me vil tilby eit begrensa opplag sensorar for gratis bruk i 1 måned, med porto som einaste kostnad for kjøpar. Dersom bruker er fornøgd med produktet, vil ein kunna kjøpa Båtvakten for 1500kr, som er ein noko lågare salgspris enn det me ser for oss at sensoren vil annonserast for seinare. Dersom Båtvakten ikkje har levd opp til forventningane, vil bruker kunna returnera produktet uten anna kostnad enn returporto. Ved denne måten å teste markedet vil me kunna forsikra oss om at kundane er fornøgd, samtidig som me vil få den feedbacken me er ute etter.

 

Spre gjerne ordet om du kjenner fleir som kunne vore interessert i eit slikt produkt, og ta gjerne kontakt på epost ved spørsmål: anders@baatvakten.no

 

Mvh oss i Båtvakten

Link to post
Share on other sites

Så bra å høyre! 

 

1.8 km skal gå heilt fint! Om det skulle visa seg å bli problematisk kan me ordna det på eit vis der me f.eks tar returkostnaden.

 

Me planlegg etterkvart ein lav månedlig kostnad for vedlikehold av app, alarmfunksjon og drift, men det vil ikkje gjelda for det begrensa opplaget med sensorar det er snakk om her.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...