Kjetil Solheim Startet 19.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2018 Jeg har en D6 310 med DPH som ikke vil kjøre drevet ut og inn med tenning på. Så snart jeg starter motor går drevet som det skal, men når jeg stopper motor skjer det ingen ting. Er det noe jeg gjør feil? Fant ingenting i brukermanualen om dette. Link to post
Gabi Svart 19.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2018 Når du har skrudd på tenningen må du holde N inne på EVC displayet samtidig som du bruker trimknappen mener jeg. Eventuelt om du må holde N inne når du vrir om nøkkelen. Et eller annet i den retningen... husker som sagt ikke 100% Link to post
Lina III Svart 19.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2018 Etter å ha slått på tenningen må jeg trykke på "Nøkkelsymbolet" øverst i EVC displayet. Da kan jeg kjøre drevene opp/ned. Link to post
Eureka Svart 19.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2018 (redigert) -trykk nøkkelsymbolet etter at tenningen er satt på første hakket. Da aktiverer du knapper og kan kjøre drevet. Da kan du også kjøre gearet også. Du har ikke et problem, det funker som det skal ? Redigert 19.Oktober.2018 av Eureka (see edit history) Link to post
Kjetil Solheim Svart 19.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2018 Takk for svar. Tenkte nok at det var brukerfeil men kunne ikke finne noe om det i manualen. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn