heluf Startet 24.Januar.2019 Del på Facebook Startet 24.Januar.2019 (redigert) Hei, Har flere års erfaring med motorbåt. Å prøve seg på seilbåt lokker mer og mer. Har ingen erfaring med seilbåt eller kunnskap om seiling annet enn litt teori jeg har smått lest meg opp på. Ser at det er flere tilbydere av kurs i seiling i Bergen. Se link under: https://www.kursagenten.no/kurs/Seilkurs/Bergen Har dere her inne erfaringer med noen av disse eller andre kursholdere og har dere noe anbefalinger som jeg kan ta med i vurderingen? Virker som de fleste tilbyr teori og praksis på sjøen som jeg tenker er viktig. Takk :) Redigert 24.Januar.2019 av heluf (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 24.Januar.2019 Del på Facebook Svart 24.Januar.2019 Kjenner mange som har tatt nybegynner eller damekurs hos Nautic. Alle har vært fornøyde. Har også hørt positive tilbakemeldinger om en dame i området som kurser med sin Bavaria under navnet Fjordfun eller noe lignende Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.