Jump to content

Skibsplast 605 Offshore


Slog1

Recommended Posts

Hei, har nå eid en Skibsplast 605 Offshore i ett lite år. Fungerer fint, og motoren, Suzuki 140DF, går som ei klokke.

Det er mye, ser jeg bla. i dette forumet, som jeg ikke kjenner til. Tenker da på innvendige løsninger. Det er mange rom, luker etc. rundt om på båten, samt tydlige tegn på at man kan montere ekstrautstyr, uten at jeg vet hva.

Foreksempel under tverrsofaen, akter over bensintank, er det et hull i skott med ca. 7 cm diameter. Dette er rett over dørken, og går inn i rommet til bensintanken/batteriet. Dette er i dag plugget, men ser at denne kan lett åpnes. Noen som vet funksjonen til denne?

 

Har prøvd å søke på nettet etter manualer, tegninger etc. uten så veldig stort hell.

Er veldig takknemlig om noen sitter på slik informasjon om båten, og som vil dele det, enten her eller privat.

 

Bildet er av båten, i Hjørundfjorden, som er en perle på Sunnmøre!

20180513_134751.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...