gregor Startet 1.Februar.2019 Link til dette innlegget Startet 1.Februar.2019 Jeg har en slik som på bildet under. Når jeg kjøpte den så var den ene av inntakene i bunnen tett og jeg borret den opp så det er 6mm(tror jeg) åpning.. Jeg har koblet en slange ut og en slange inn i den, men vil koble om så jeg har bare en slange koblet til. Trenger forslag til hva jeg kan bruke for å lime igjen det ene hullet som vil tåle varmen som er i vannvarmer annlegget (max 95 grader tror jeg det er). Hva med limpistol ? Det limet må vel opp i 170 grader? Men vet ikke hvor bra det tåler konstant fukt og høy temperatur? Sitér dette innlegget Min prosjekt tråd for långedrag 44 i stål https://baatplassen.no/i/topic/102735-prosjekt-långedrag-44-1980/ Link to post
sjarlatan Svart 1.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2019 Det enkleste blir nok å kappe en slangebit og plugge denne med en bolt eller lignende som passer. Smeltelim fra limpistol har en tendens å løsne når det passer minst. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2019 Sikaflex på ein skrue som du gjenger inni ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bestefar Svart 2.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2019 For meg ser det ut som om tanken er laget av polyetylen. Det er en «fet» plast. Det er ikke mange limtyper som fester seg til den plasten. Sjarlatan har et godt forslag. Det han foreslår er det jeg ville gjort. Sitér dette innlegget Link to post
"LISE" Svart 2.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2019 Ville gått for et endelokk i silikon el. Finnes i de fleste størrelser. Mål utvendig diameter på stussen. Feks.: Sitér dette innlegget Guttedrømmen - Sandvik 945. Prosjekttråd åpen for innspill! Guttedrømmen – Shetland 2018 – Sandvik 945 Link to post
gregor Svart 2.Februar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2019 Oh nice.. de likte jeg :) Takk! Bestilt Sitér dette innlegget Min prosjekt tråd for långedrag 44 i stål https://baatplassen.no/i/topic/102735-prosjekt-långedrag-44-1980/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.