Daniel58 Startet 25.Mars.2019 Del på Facebook Startet 25.Mars.2019 Hvem ordner med moringer i Bunnefjord og Oslofjord? Firma? Hvordan finner man eier til gammel moring som ikke brukes? Hva er reglene for moring? Det finnes mye skrevet om moring her, men det er ikke lett å finne tilbake til artikler her. Sitér dette innlegget Radioamatør: LA0FD - http://scheidegger.no Link to post
Seilersnobben Svart 25.Mars.2019 Del på Facebook Svart 25.Mars.2019 (redigert) Angående de to siste spørsmålene bør du høre med Havnesjefen i det aktuelle området. De skal ha oversikt. Redigert 25.Mars.2019 av Seilersnobben Skrivefeil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 25.Mars.2019 Del på Facebook Svart 25.Mars.2019 Bunnefjorden vestside burde ivaretas av Nesodden kommune, på andre siden Akershus kommune. De skal i hvert fall kunne henvise videre. I gamle dager la vi ut bøyer det det passet oss. Slik er det ikke lenger. Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 25.Mars.2019 Del på Facebook Svart 25.Mars.2019 Vil tro du kanskje mener Oppegård Kommune, eller Ås kommune innerst på østsiden. Det er ikke noe som heter Akershus kommune. På vestsiden er det og Frogn Kommune innerst mot Nesset. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 25.Mars.2019 Del på Facebook Svart 25.Mars.2019 Ok, Oppegård :-) Geaografikunnskapene nord for Son er bristfeldig. Sitér dette innlegget Link to post
Daniel58 Svart 25.Mars.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2019 Det gjelder Nesodden. Har hver kommune en havnesjef? Da kan jeg undersøke med Nesodden kommune. Jeg vet at det finnes en del moringer som ikke har vært i bruk på flere år, men det er vanskelig å store opp eierne. Kanskje har kommunen oversikt. Tusen takk for hjelpa. Sitér dette innlegget Radioamatør: LA0FD - http://scheidegger.no Link to post
Mouche Svart 25.Mars.2019 Del på Facebook Svart 25.Mars.2019 1 hour ago, Daniel58 said: Det gjelder Nesodden. Har hver kommune en havnesjef? Da kan jeg undersøke med Nesodden kommune. Jeg vet at det finnes en del moringer som ikke har vært i bruk på flere år, men det er vanskelig å store opp eierne. Kanskje har kommunen oversikt. Tusen takk for hjelpa. Langt ifra alle kommuner har en havnesjef, men om Nesodden kommune har en og hvem dette er avklares enkelt ved henvendelse per telefon eller mail. Slik får du også informasjon om hvilke regler som gjelder. En grei måte å starte dine undersøkelser på. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Lazyjack Svart 25.Mars.2019 Del på Facebook Svart 25.Mars.2019 Du må henge på -en, Bunnefjorden og Oslofjorden Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.