Worry II Startet 31.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2019 (redigert) Det er ikke pent å ha frostvakter montert opp som panelovn. Til info så har Mill nå 250-watter som ser mye penere ut, samt at den fungerer som en panelovn Med elektronisk termostat med display. Nattsenkning, om ønskelig. 649,- ga jeg for den. Dyrere så klart, men mye finere. Finnes også med glassfront. ( min båt var for gammel for den ) IPX4, så kan stå på badet. B/H/D: 35-30-8,6cm Redigert 31.Mars.2019 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 31.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2019 Så brannfarlig ut med toalettoapirert rett over ovnen? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 31.Mars.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2019 Ja, men flyttet den etter bildet ble tatt. Sitér dette innlegget Link to post
blue moon Svart 31.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2019 Har noen mill ovner hjemme, fortreffelig på design. Mine har wifimodulen, for de som har en router ombord så kan ovnene også styres via appen deres. Dessverre oppleves den her som ganske ustabil, må stadig konfigurere på nytt. Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
Guest Avmønstret# Svart 31.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2019 Bra tips! Bedre konefaktor på de der, men så ganske stor ut ifht de tradisjonelle frostvaktene som har prydet mang en båt og snekkerbod de siste tiårene ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 31.Mars.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2019 Til info, så er det sitte-plikt på doen min i båten ! Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 31.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2019 Worry II skrev 43 minutter siden: Til info, så er det sitte-plikt på doen min i båten ! Det er vel ingen båter som ikke har det ??? Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Chiefengineer Svart 12.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2021 Ifm. strøminstallasjoner på våtrom så er det jo spesielle regler for slikt da installasjonene i motsatt fall kan bli livsfarlige. Bl.a. skal det være jordfeilbryter installert. Er denne ovnen koplet over jordfeilbryter? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 12.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2021 (redigert) Mille har også mange fine modeller med wifi og også stikkontakt med wifi med tempratur innnstilling. Har en kontakt i motorrom koblet til vanlig varmeovn med innstilling 5grader, den slår seg da bare av og på. Og en Mille 1200watt i cabiner, denne regulerer strømforbruk etter innstilte grader, ga 700kr på tilbud. I appen kan jeg slå av og på samt justere ønsket temp i motorrom og cabin. Dagens reklame for dem med wifi ombord ;) Redigert 12.Januar.2021 av Førstefender (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 13.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2021 On 3/31/2019 at 8:34 PM, nor star 290.. said: Så brannfarlig ut med toalettoapirert rett over ovnen? Er nok ikke veldig brannfarlig med 250w før du eventuelt får tettet hele konveksjonsrista, og selv da vil nok overopphetingsvernet slå ut lenge før det tar fyr i papir. Men prinsipielt er jeg enig...... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.