Hosse Startet 3.April.2019 Del på Facebook Startet 3.April.2019 Har en Webasto Airtop 5000D i min båt. Viften i den starter umiddelbart når jeg skrur den på. Så setter jeg bryteren på "flamme" og venter og venter. Dessverre blåser den kun kald luft. Har kjørt sånn i over 20 min, men fortsatt kald luft. Den grønne dioden lyser også konstant grønt, så jeg har heller ingen feilkode å gå etter. Noen som vært borte i dette? Noen tips? Brukerfeil? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 3.April.2019 Del på Facebook Svart 3.April.2019 Ikke trykk på vifta.. Du skal kun vri på hjulet mens den står på flamme. Vent litt og prøv det, Hosse. Sitér dette innlegget Link to post
Hosse Svart 6.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2019 @Worry II Har testet det. Skrur på hjulet sånn at viftemotoren øker i turtall. Nekter å starte likevel. Prøvde med en annen dieselpumpe i går, men starter likevel ikke. Dvs, det må være noe med sentralenheten som ikke kikker i gang pumpen. Sitér dette innlegget Link to post
Hosse Svart 6.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2019 Satte strøm direkte på dieselpumpen nå og den er i orden. Jeg kan tenke meg at noe av dette er defekt: Overheat protection 972 65A Temperature sensor 885 10C Control unit 677 84B Glow pin 913 70A Sitér dette innlegget Link to post
Rune Fosseli Svart 1.August.2020 Del på Facebook Svart 1.August.2020 Hei, kan se ut til at jeg har fått samme feilen. Fant du ut hva som var galt med den? PS. har fått frem feilkode engang med 7 blink, drivstoffpumpe. Alle andre startforsøk har den bare lyst uten og indikere feilkode. Det tikker ikke fra drivstoffpumpen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.