SixPence Startet 8.April.2019 Link til dette innlegget Startet 8.April.2019 Hei Jeg har de siste årene slippsatt båten på Rensvik utenfor Kristiansund, men han som styrer dette er utenlands og kommer ikke hjem før i mai. Jeg reiser ut på sjøen igjen månedsskiftet april/mai og kunne tenkt meg og få ordnet dette før jeg reiste igjen. Båten som skal opp er en 33 fots aluminiumsbåt på 4,5 tonn + vann og diesel. Den er 3,30 meter bred. Noen lokale som har anbefalinger/forslag til hvor jeg kan få leid en annen slipp i området rundt Kristiansund +/- noe reisetid? Alle forslag tas imot med takk PS! Er ikke medlem i noe småbåtlag, så jeg får ikke sette opp båten hos de Sitér dette innlegget Link to post
"LISE" Svart 8.April.2019 Link til dette innlegget Svart 8.April.2019 Kan anbefale Naustveien mekaniske verksted. Både slipp og mekanisk verksted. https://www.proff.no/selskap/naustveien-mekaniske-verksted-ansgar-palmer-kristensen/kristiansund-n/metaller-og-metallvarer/IGEJOSC07S4/ Sitér dette innlegget Guttedrømmen - Sandvik 945. Prosjekttråd åpen for innspill! Guttedrømmen – Shetland 2018 – Sandvik 945 Link to post
SixPence Svart 8.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2019 Takker «Lise», skal ringe og sjekke Sitér dette innlegget Link to post
ulsetbåt Svart 8.April.2019 Link til dette innlegget Svart 8.April.2019 Aspøya båtservice er ett godt alternativ. Løfter med mobilkran. Sitér dette innlegget Link to post
SixPence Svart 8.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2019 Skal ringe og høre med de, takker for tips Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 8.April.2019 Link til dette innlegget Svart 8.April.2019 Kystvågen Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.