Jannmar Startet 21.April.2019 Del på Facebook Startet 21.April.2019 Hei, Som emnetittel sier: Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt 35mm2 enleder flertrådet gummikabel ? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 21.April.2019 Del på Facebook Svart 21.April.2019 (redigert) Jannmar skrev 19 minutter siden: enleder flertrådet gummikabel Hvis du er på jakt etter myk kabel med gummi isolasjon heter det sveisekabel i motsettning til batterikabel som er stivere med pvc isolasjon. Fåes på bildelesjapper,Tess,Ahlsell osv eller google sveisekabel 35mm2 Redigert 21.April.2019 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 21.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2019 (redigert) Takker pipe. Stemmer. Jeg er på jakt etter myk kabel med gummiisolasjon. Da skal jeg google sveisekabel. ? Redigert 21.April.2019 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 8.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2019 Fikk tak i akkurat den kabelen jeg var ute etter hos Tess. Sveisekabel var det forløsende ordet for enkeltleder flertrådet myk gummikabel. ? Sitér dette innlegget Link to post
Lolsen Svart 8.Mai.2019 Del på Facebook Svart 8.Mai.2019 Radaflex er en knall kabel. Har brukt denne i min, kan nærmest knyte den. Kjøpt hos Würth. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 8.Mai.2019 Del på Facebook Svart 8.Mai.2019 Om du skal bruke denne i båt anbefales fortinnede kordeller i kabelen. Sitér dette innlegget Link to post
rubin Svart 5.Juni.2020 Del på Facebook Svart 5.Juni.2020 Tess har sveisekabel, topp kvalitet i alle kvadrat Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.