Stormvind1 Startet 23.April.2019 Del på Facebook Startet 23.April.2019 Hei. Jeg har akkurat løftet min Nb 840 fly opp av vannet for vårpussen. Jeg har lest mange steder at båten skal veie ca. 3,8 tonn. Krana som løftet min båt opp målte til 5,2 tonn...? Dette var med tomme tanker for vann og septiktank men med ca 350 liter diesel. Noen som har erfaring med dette? Hei. Jeg holder på å oppgradere min 2005 modell NB 840 fly og har et par spørsmål om noen kan svare... Jeg ville gjerne byttet luken til fly med plexiglass for å få mere lys på akterdekket. Er det noen som kjenner til hvem som har levert dette opprinnelig, eller som kan levere etter originalen som mål? Har også lyst til å bytte trekk i salongen. Kjenner noen til hvem som er å anbefale til dette? Sitér dette innlegget Link to post
AndrissaExplorer Svart 23.April.2019 Del på Facebook Svart 23.April.2019 I manualen på min NB840Fly står det 3850 Kg netto vekt. Varierer sikkert litt med hvilken motor og annet utstyr båten har. Jeg skal heise min på vannet i slutten av uka, skal spørre kranbilsjåfør hvilken vekt han leser av. Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 24.April.2019 Del på Facebook Svart 24.April.2019 Tror NB har oppgitt vekta for ribbet båt og tomme tanker. Min beskjedne NB750 skal veie 2400 kg, men er nærmere 3000 kg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.