pipe Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Pequod skrev for 8 timer siden: Et sted mellom 12 og 14 regner jeg med! Dere må stå opp om morran. Publikum sitter allerede klare med popcorn og båtis Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 pipe skrev 53 minutter siden: Dere må stå opp om morran. Publikum sitter allerede klare med popcorn og båtis ... og kaffen begynner allerede å bli besk Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Beklager, vi er begge B-mennesker! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Da er vi på vei til Horten på landjorda. Siden toget var innstilt blir vi kjørt istedenfor. Litt for mye pikkpakk til å ta bussen. Oppdatering følger! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
pipe Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Det er bare en ting å si.....håper lanternene virker Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Pequod skrev 29 minutter siden: ... Siden toget var innstilt blir vi kjørt istedenfor ... Innstilt tog?? Ha'kke du med en kjent togmann? Ordner han ikke opp? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Blir ikke kjørt tog når han går på båttur Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Pequod Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 pipe skrev for 1 time siden: Det er bare en ting å si.....håper lanternene virker Har med meg ekstra pærer... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Bonus skrev 1 time siden: Innstilt tog?? Ha'kke du med en kjent togmann? Ordner han ikke opp? LALUNA II skrev 37 minutter siden: Blir ikke kjørt tog når han går på båttur Togmannen rydder opp - det er han som kjører! ? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 I Horten nå og straks på vei til Solviken båtforening der båten skal hentes. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Bonus skrev for 4 timer siden: ... og kaffen begynner allerede å bli besk Det blir nok ettermiddagskaffe! Vi tar turen over til Moss! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Bonus Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Pequod skrev Just now: Det blir nok ettermiddagskaffe! Vi tar turen over til Moss! Moss er klar Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Hvilken brygge er det båten ligger på? Det er jo et drøss med webkameraer i havnen. https://solvikbaatforening.no/KameraSommer.aspx Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Magne_F Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Lars H. skrev 2 minutter siden: Hvilken brygge er det båten ligger på? Det er jo et drøss med webkameraer i havnen. https://solvikbaatforening.no/KameraSommer.aspx Tror du er på feil Solvik Lars. Kameraene du linker til er fra Solvik på Blommenholm. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Au da, men lurte litt over at det var så mange pirer. God tur over fjorden. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pequod Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Lars H. skrev 13 minutter siden: Hvilken brygge er det båten ligger på? Det er jo et drøss med webkameraer i havnen. https://solvikbaatforening.no/KameraSommer.aspx Ligger for langt ut til å komme med! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Martine29 Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Ja ja, mange involverte her for å få båten i en bås...men som sagt håper jeg at NRK er på plass og gjør dette til hovedoppslag. Det er jo en helt sjelden sak dette. Til alle andre tusener som tar en båttur. CARPE DIEM? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Martine29 skrev 5 minutter siden: ... men som sagt håper jeg at NRK er på plass og gjør dette til hovedoppslag. Det er jo en helt sjelden sak dette ... Jeg vil nok tro at det har foregått harde kamper i kulissene om rettighetene til dette store nyhetseventet ... Men, kjenner jeg Pequod rett, så har nok hans eget NTB en liten finger med i det spillet Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Javisst, vi får bare håpe at denne fantastiske båtturen i et ugjestmildt farvann får en lykkelig slutt. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Vi er i gang! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Bonus Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 God tur, ser ut som været er bra også Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Bonus Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Over 10 knåpp, Pequod!!! Nå håper jeg du har limt fast håret Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Da kan vi melde om et lykkelig par i en utrolig flott båt!????. Den er bedre enn på bildene! Og skipper og rederinne storkoser seg!?????? Kan bekrefte at @Pequod storkoser seg! Og akkurat som forventet! Båten går som en drøm over fjorden i nydelig vær! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
LALUNA II Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.