Bigmac Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 #denfølelsen ? Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Heia. Fare for at selv om det blir årets korteste blir det likevel årets mest populære hentetråd? Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Gullfisk Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Ankomst Moss Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 http://stream.webcams.travel/1215721586 Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 (redigert) Redigert 28.April.2019 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
MajorAndy Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Ser bare skønt ud! Nyd det! Og vi modtager som altid meget gerne rapport om hvordan motor, styring mm fungerer. Tipper også, at Pequod ser frem til de første overnatningsture i den nye lystslot! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Kaffepause hos Bonus? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pequod Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Båtprat på bryggekanten med to veteraner. Veldig hyggelig å møte Bonus igjen! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Benji Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 A se der ja, veldig hyggelig å se at det er vellykket og at du har fått en nydelig båt. Ble ikke noen bilder fra sjøsiden fra meg - mor ropte om middag - ser at du har med deg Eirik som bryggefender :-) Nyt turen videre norover, det er deg vel forunt og fortjent. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Pequod Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Blir en liten pause i land hos Bonus. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Straks avgang. Fylle tanken i Son.0 Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Bonus Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Da har vi hatt veldig hyggelig besøk av Pequod med følge. Kjempeflott skute og kjempefornøyd mannskap. Riktig god tur videre Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Motor går som en klokke! Sluregir som gjør at det kan krypes så sakte man bare vil!??? Hydraulisk styring som holder retningen og trimflaps som gir mulighet til å «sette» båten når sjøen krever det. Går akkurat så fint som jeg husker min!???? Topper tanken i Son. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Dykker Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Så mye har jeg aldri tanket før! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Benji Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Pequod skrev 4 minutter siden: Så mye har jeg aldri tanket før! Men jammen er det verdt det alikevel - kvær einaste krone Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Chilli Solbris Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Hmmmm, her har det skjedd saker! Var det ikke snekkefart @Pequod snakket om? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
romsabonden Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Ser ut som rederen er fornøyd, gratulerer med flott båt pequod? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Og så fikk rederinnen slippe til bak rattet!??? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Pequod Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 @Erikda tar en Titanic... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Det skulle visst regne og blåse i dag... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Chilli Solbris Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Diesel ble fylt i hjemmehavnen til Trudelutt @Lars H. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
liberty Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 litt mer fart og du må snu hatten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.