Lars H. Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Greit sted for diesel og ikke den verste prisen. Men obs! Kun diesel, ikke bensin. Det er lett tilkomst for fylling, men det kan bølge og blåse en del med sønnavind. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
lurvetass Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Så ut som det våknet en liten fartsdjevel her Blir nok ikke siste gangen den karen må fylle diesel, hehe- Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Lars H. Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 lurvetass skrev 21 minutter siden: Så ut som det våknet en liten fartsdjevel her Han har i hvert fall et herlig glis, fartsfølelse, lykkerus . . . . Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Martine29 Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Mytti meir spenning å følle herre turen, enn å sjå på Rosenborg som domme sæ loddrætt ut i Molde.?? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Kveldsstemning! ??? Nærmer oss Steilene på helt flat sjø! Alt funker helt som det skal!??? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
LAKA Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Slikt som dette gjør meg glad! Gratulerer med nydelig båt - og all lykke til med båtsesongen. Få ting slår ekte båtglede. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Dyna fyr passeres. En utrolig båttur med perfekt vær! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Sjøbliss Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 <3 Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Arvid_A Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Takk for rapport og fine bilder fra en vellykket hentetur! Ser ut til å være en kjempefin båt du har fått tak i! Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Herlige billeder! Og godt at have Erikda med på turen som dokumentarist. Jeg gætter på at kaptajnen selv er for emotionelt påvirket til at gå på BP ❤️ Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Da kan jeg gratulere @Pequod med en knallfin båt! Nye Bergtatt tror jeg kommer til å bli en ubetinget suksess! Takker så mye for at jeg fik være med på turen! Det var helt herlig! Og tusen takk for varm mottagelse i Moss @Bonus! Skal plage deg med flere spørsmål! ??? Lærerikt og veldig hyggelig! Nå er det bare å glede seg til flere reiseskildringer i nye Bergtatt! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Javi Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Gratulere med ny båt! Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 På plass i hjemmehavna etter en flott hentetur! Rederinnen og @Erikda satt av i Oslo der eldstedattera og moren hennes ble med til Nesodden. Ikke helt perfekt tillegging, må øve litt mer på bruk av sluregir, men ødela ikke båten! Tusen takk for alle som fulgte oss, kom med gode råd og ikke minst gratulasjoner! Tusen takk til Bonus og kona for kaffe og båtprat og selvsagt til @Erikda for råd, tips, hjelp og entusiasme! Nå skal jeg bruke resten av uka til å øve og trene og kose meg! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
LALUNA II Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Vel blåst og vellykket hjemtur for en fornøyd reder Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Fyrlykten Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Tenker det var godt å komme i båsen med ny båt ? Gratulerer Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sjøstein Svart 29.April.2019 Link til dette innlegget Svart 29.April.2019 Takk for turen, Pequod! Jeg for min del har hatt båten på slipp i helga, men rakk nesten ikke å bli ferdig for jeg måtte følge med på dette! Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 29.April.2019 Link til dette innlegget Svart 29.April.2019 Gratulerer en masse med fin båt :-) Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Astridhj Svart 29.April.2019 Link til dette innlegget Svart 29.April.2019 Gratulerer så mye med ny fin båt :) Vi gleder oss til mange turhistorier fremover! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.