Tom Rør Svart 7.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2019 Hvordan brukes dette? Skal man påføre fra innsiden? Sitér dette innlegget Link to post
Magna Svart 8.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2019 Tom Rør skrev for 8 timer siden: Hvordan brukes dette? Skal man påføre fra innsiden? På innsiden antar eg, Du få "Google" pr1776m b1/2 654 semkit Sitér dette innlegget Link to post
Magna Svart 8.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2019 Gazella skrev 2 minutter siden: På innsiden antar eg, Du få "Google" pr1776m b1/2 654 semkit Fås kjøpt her, https://www.skygeek.com/prc-desoto-pr-1776m-class-b-low-weight-fuel-tank-sealant.html Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 8.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2019 Gazella skrev On 6.5.2019 at 10.41: Bekjent som jobber som flymekaniker har tilgang til 2 komponent kjemisk metall lignende greier som er beregnet til reprasjon/tetting i flytanker. Skal legge massen på tillpasset pleksi plate og føre det på plass med stag ned gjennom hullet til tankmåler og presse på plass På fly??? Bra man ikke vet alt her i verden. Sitér dette innlegget Link to post
sigdy Svart 9.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2019 Jeg hadde samme problem for to sesonger siden, med lekkasje som resultat. Jeg valgte å ta ut tanken. Det er en svær jobb, det ser ut som man bygger båten rundt tankene. Men det er mulig og det må anbefales. Ta tanken ut, kutt av det som er dårlig og sveis inn nytt. Evt kjøp en ny plasttank. Fordelen med å sveise inn ny bunn er at man kan forme tanken slik at man får et laveste punkt og legge inn en avtapning. Da kan man tappe av en skvett fra laveste punkt av og til, og bli kvitt evt vann og urenheter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.