Jump to content

Hvordan slå av Alarm på Raymarine C120 2005 mod.

Akvaviten

Recommended Posts

Hei, - Jeg er ny med kartplotter Raymarine C120 Classic. Den har fungert helt fint, men har nå en alarm som kommer igjen og igjen med et tidsintervall på noen minutter.

Finner heller ikke at kartet følger GPS og båtens posisjon. GPS virker og gir riktig posisjon. Er det noen som kan rettlede med riktige innstillinger?

Kanskje at plotteren mangler signal fra en eller annen innput. Gps, ekkolodd, radar, nettverk. Men det pleier være tydelig melding på skjermen ved slike alarmer. 

Eller kanskje alarm pga lav spenning?

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Får ikke opp noen tekstmelding - det er kun et langt "piip" som kommer med jevne mellomrom. Kartet følger ikke båtens posisjon. Takk for link til brukermanual  - skal bore meg inn i oppsettet. Kan jo være jeg har klådd på noen innstillinger jeg burde latt være :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...