kjetillunde Startet 23.Mai.2019 Del på Facebook Startet 23.Mai.2019 (redigert) Rattet begynner å bli klissete og man blir sort på hendene. Hva kan jeg gjøre med rattet for å unngå det? Redigert 23.Mai.2019 av kjetillunde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LuckyFalls Svart 23.Mai.2019 Del på Facebook Svart 23.Mai.2019 Du kan prøve å fjerne det øverste laget gummi med Aceton, men det beste er bare å bytte til nytt. Billig og enkel jobb. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 23.Mai.2019 Del på Facebook Svart 23.Mai.2019 Hadde det samme problemet på en rib jeg hadde. Vasket med aceton flere ganger, men det ble aldri bra. Tror rett og slett det er gummikvaliteten som er så dårlig at den ikke tåler sollys. Jeg hadde kjøpt nytt ratt var jeg deg. Utrolig irriterende greie Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
ivar Svart 23.Mai.2019 Del på Facebook Svart 23.Mai.2019 mistenker også det er sola som begynner å ta knekken på gummien Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Bårdp Svart 23.Mai.2019 Del på Facebook Svart 23.Mai.2019 Har samme problemet med rattet på bakdekket. Har forsøkt å vaske med forskjellig men det hjelper bare en liten stund. Nå skal jeg bandasjere det med tekstiltape. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.