sveinh04 Startet 24.Mai.2019 Del på Facebook Startet 24.Mai.2019 Jeg har kjøpt en sånn oljesuger med vakuum, og den er grei nok den men problemet er at jeg vet ikke åssen jeg skal få tak i oljen. Jeg har stukket slangen så langt ned i peilerøret som mulig. Ca like langt ned som peilepinnen går ned. Men har bare fått opp 2 liter. Har noen et godt tips?? Det er en yanmar 3jh4e. Sitér dette innlegget Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
Jannmar Svart 24.Mai.2019 Del på Facebook Svart 24.Mai.2019 Har du kjørt motoren/oljen varm? Har du oljepåfyllingslokket åpent? Sitér dette innlegget Link to post
sveinh04 Svart 24.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2019 Ja begge deler.... Sitér dette innlegget Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
Martine29 Svart 24.Mai.2019 Del på Facebook Svart 24.Mai.2019 Vakumpumpa er fin den. Fest slangen i toppen av oljepeilerøret og gjerne legg på teip så det blir lufttett. Pump i vei og oljen kommer opp i en fei(rimer jo). Sitér dette innlegget Link to post
sveinh04 Svart 24.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2019 Takk for tipset, det funka bra ??? Sitér dette innlegget Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
Roger jo Svart 24.Mai.2019 Del på Facebook Svart 24.Mai.2019 Lavere kommer en ikke. v Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Martine29 Svart 24.Mai.2019 Del på Facebook Svart 24.Mai.2019 Bare hyggelig, og god helg☺ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.