SivertsenRacing Startet 4.Juni.2019 Del på Facebook Startet 4.Juni.2019 Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 4.Juni.2019 Del på Facebook Svart 4.Juni.2019 Kult!! Akkurat satt på 30hk Yamaha på min gule With. Ikke prøvd ennå. Følger!??? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 4.Juni.2019 Del på Facebook Svart 4.Juni.2019 Tøff båt✌ With Dromedille var drømmebåten min i unge dager Fikk aldri realisert den drømmen dessverre Men det er kanskje ikke for sent allikevel? Med den motoren må det jo gå som et uvær Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Barbaria Svart 5.Juni.2019 Del på Facebook Svart 5.Juni.2019 Drømmebåten fra ungdommen. Jeg tror at du bør ha god polstring i setet med den motoren Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
withdrommedille1 Svart 25.August.2023 Del på Facebook Svart 25.August.2023 vil du selge den uten motor? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.