CatoN Startet 5.Juni.2019 Del på Facebook Startet 5.Juni.2019 (redigert) Hei Trenger litt hjelp ang montering av propeller på drevet, skal det være en plastring mellom de 2 propellene eller skal den hvite ringen en annen plass? Var en som sa at den skulle være på den innerste propellen mot gearhus, en annen sa imellom, skeptisk. se bilder- Redigert 5.Juni.2019 av CatoN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tomjo7 Svart 5.Juni.2019 Del på Facebook Svart 5.Juni.2019 den skal sitte på den størst propellen inn mot girhuset.Jeg har f8 propeller med den samme ringen Sitér dette innlegget Link to post
CatoN Svart 5.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2019 Ahhh, herlig, da blir det montering, men skal den være sånn med åpning? Sitér dette innlegget Link to post
tomjo7 Svart 5.Juni.2019 Del på Facebook Svart 5.Juni.2019 Nei.skal være hel.min var veldig slitt før jeg kjøpte ny.går sikkert bra,vet ikke va den er god for Sitér dette innlegget Link to post
CatoN Svart 6.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2019 Det er vel tetting for eksos, nytt spørsmål, er det noen spesiell måte å montere propellene på i forhold til hverandre? Mener å ha lest tips om 1 blad rett opp på innerste og 1 rett ned på den ytterste, høres det ok ut? Sitér dette innlegget Link to post
tomjo7 Svart 6.Juni.2019 Del på Facebook Svart 6.Juni.2019 jeg monterte så de ikke møtes oppe eller nede Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.