Carvin Startet 9.Juni.2019 Del på Facebook Startet 9.Juni.2019 Hei Jeg har en gammel diesel Bukh DV 20 som har fått diesel i olja. Det sprutet først ut ved svinghjulet et sted. Peilet så olja og den var overfylt av olje og diesel. Er det topp pakningen som har gått? eller er det en annen feil? Forslag mottas med stor takk :) Hilsen Jan-Erik, Sandefjord Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Fødepumpen kansje. Ryker membranen, så kan den fylle bunnpanna med diesel. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 bellen skrev 25 minutter siden: Fødepumpen kansje. Ryker membranen, så kan den fylle bunnpanna med diesel. Sannsynlig stalltips det der. Det finnes vel også en lekkasjemulighet via høytrykkspumpen og inn via registeret, men det er nokså sjeldent. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Toppakning kan du ihvertfall se bort fra. Sitér dette innlegget Link to post
Carvin Svart 9.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Hei takk for svar Godt det ikke er topp pakningen iallefall. Jeg har pumpet ut 10 ltr med olje og diesel fra bunnpanna. Det viser seg at det var en ventil i fødepumpa som hadde brukket og hadde hengt seg opp. Hvis det har gått en membran i tillegg, så vet jeg ikke hvor den sitter på denne motoren. Takker for gode stalltips :) Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Det er jo en membran inni fødepumpa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.