Jump to content

Hvaler - severdigheter?

Guest Sverrejo

Recommended Posts

Hvis du sier noe om hvor dere var, og hva dere opplevde, samt hva dere er interessert i, ville det vært lettere å gi tips. 

Men jeg begynner med et lite tips allikevel. Skjønner av signaturen din at du kommer nordfra. Hvis du legger turen innom Utgårskilen kan du kjøpe ferske reker i utsalget der. Der får du også god diesel til grei pris (fiskerne tanker her). Er været fint er det perfekt å kjøre ut til Akerøya eller Festningsholmen og legge seg der og spise reker. En vinner i mine øyne :thumbsup:

Guest Avmønstret#

Fredagshølet/Papperhavn. Vet ikke hva som er i drift i Papperhavn i sommer, men uansett et fint sted/område å finne seg en plass og å være syns jeg. 

-----

Om du er på utkikk etter flere plasser i Hvalerområdet som du vil se nærmere på så er 10-15 plasser beskrevet av båtfolket selv, med kartskisse som du kan "klikke" rett inn på FB gruppa "På svai". Der er det også en Google maps løsning med ytterligere plasser, inklusive moringsbøyer, ankringsplasser osv. Og også oversikt over tømmestasjoner og tips til plasser nedover svenskekysten. 

Et greit sted å begynne om en skal planlegge tur, eller finner nærmeste havn når man er utpå. 

Redigert av Avmønstret# (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...