Martin Fisher Startet 19.Juni.2019 Del på Facebook Startet 19.Juni.2019 Powertilten på min påhenger siger av en eller annen grunn sakte ned når den står i opptiltet posisjon. Riktignok svært lite, men i løpet av noen uker har den seget hele veien ned. Jeg finner ingen lekkasje noe sted, og motoren er svært godt holdt med lite timer (rundt 150). Eneste jeg har registrert er at det er en litt rar lyd i perioder når jeg tilter den, kan høres ut som det er lite olje/luft i systemet eller noe. Vurderer å bytte oljen for å se om.det hjelper, noen som har erfaring/tips til dette ? Har aldri skrudd på noe powertilt før så ønsker tips og råd. Sitér dette innlegget Link to post
Skallebank Svart 19.Juni.2019 Del på Facebook Svart 19.Juni.2019 Jeg foreslår at du sjekker to ting i første omgang. Er det luft i systemet? Tendenser til ulyd kan tyde på det. Er ventilen for nødsenking av motoren helt inne? Hvis denne ikke er skrudd helt inn kan motoren sige. Om ikke det fører noen vei antar jeg at en innvendig ventil lekker. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 19.Juni.2019 Del på Facebook Svart 19.Juni.2019 Tipper du har lekkasje i en ventil ja. Tviler på at det har noe med luft i systemet å gjøre. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Martin Fisher Svart 20.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2019 Oki forstår, takk for svar. Betyr dette at en ventil må byttes, eller hele powertilten ? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 20.Juni.2019 Del på Facebook Svart 20.Juni.2019 Hadde samme problem på en E-tec. Der må hele uniten byttes. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Martin Fisher Svart 20.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2019 Komodo skrev for 7 timer siden: Hadde samme problem på en E-tec. Der må hele uniten byttes. Oki..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.