Lazyjack Startet 24.Juni.2019 Del på Facebook Startet 24.Juni.2019 (redigert) Trenger å kunne variere volum på ekstern 8 Ohms høyttaler til VHF. Noen som kjenner til noe som er vanntett og som helst stikker lite ut og dermed er mindre utsatt for å bli sparket i stykker? Redigert 24.Juni.2019 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 24.Juni.2019 Del på Facebook Svart 24.Juni.2019 Vanntett potmeter for 8 ohms høytaler tror jeg ikke finnes. Men å putte et slikt i en separat liten tett koblingsboks går nok greit. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 24.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2019 Noen ide om hvilket område den bør ligge i, motstandsmessig? Og hvilken effekt/strøm den må tåle? Antar at det ikke er rare greiene men likevel.... Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 24.Juni.2019 Del på Facebook Svart 24.Juni.2019 Dunlop Super Pot er vel støvsikker, men aner ikke om du får den i riktig størrelse. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Komodo Svart 24.Juni.2019 Del på Facebook Svart 24.Juni.2019 Tiltindikator for påhengere er et potmeter. Kanskje det kan brukes? Ohmet et slikt nå i vinter, men jeg husker ikke range. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.