Jump to content

Er det kjøpers marked nå?

Knallipadden

Recommended Posts

Bergstad skrev for 2 timer siden:

jeg har en Princess 45 1991 modell ute for salg og merker ingenting til at det kjøpers marked.  Aldri hatt så stort trøkk noen ganger på noe jeg har lagt ut for salg. Men ønsker selvfølgelig at det skal være kjøpers marked når jeg skal inn igjen.

Råflott skute du har, til en fin pris :)

OddArild skrev for 12 timer siden:

Råflott skute du har, til en fin pris :)

ÅÅÅåå du har vært en av de som har dratt opp statistikken på annonsen OddArild, men tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Har forsøkt å holde skuta vedlikeholdt med tanke på et salg en gang. Hvordan har det gått med deg er det fortsatt gamlebåten, eller har du gått til anskaffelse av ny skute:smiley:

Har vært en del som har ringt for å legge inn skam bud, er hyggelig å ta en båt prat men skjønner fort jeg ikke behøver å leke psykolog.:saint::giggle:

Redigert av Bergstad (see edit history)

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Bergstad skrev for 8 timer siden:

ÅÅÅåå du har vært en av de som har dratt opp statistikken på annonsen OddArild, men tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Har forsøkt å holde skuta vedlikeholdt med tanke på et salg en gang. Hvordan har det gått med deg er det fortsatt gamlebåten, eller har du gått til anskaffelse av ny skute:smiley:

Har vært en del som har ringt for å legge inn skam bud, er hyggelig å ta en båt prat men skjønner fort jeg ikke behøver å leke psykolog.:saint::giggle:

Hehe, er nokk en av de som har sett mer enn 10 ganger ja ? 

Jeg har gamlebåten enda, brukt en del tid og fått den slik jeg vill ha den og beholder den en stund til. Ser at jeg får for lite tid til og bruke båten til og forsvare kjøp av dyr båt :/ 

Kan tenke meg det er flere som prøver seg på skambud ja. 

Skuta di er for bra til og gis bort ?

Ser flere uttaler seg om White Shark. Ser selv på disse. Jeg liker prisen på 205 og utseende på 206. Noen har visket meg i øret at byggekvaliteten på skroget er bedre på 205 enn på 206. Tyngre/tykkere laminat etc. Noen som vet?

Redigert av Honduras (see edit history)

Takker Mouche. Er kanskje noe i det:

The lay-up of this boat didn’t seem as solid as I remember from the early boats. There was definitely a bit of reverberation from panel flex as we took the waves from a ferry, which was the only kind of sea we could find on the day. It sounded like deck flex, but I couldn’t pinpoint it and didn’t feel it through my feet. Even so, the boat rode with pleasing aplomb, and putting her hard into turns she felt securely planted on the water. Those chines did their work each side, gripping and providing lift at the same time to ensure she held her head up throughout the turn.

• 4 uker senere...

Det er jo litt hva kjøperen er ute etter.. selv er jeg ute etter nyere DC/styrehusbåt.  De typene jeg ser på ligger som regel 150-200.000 over de franske eller finske båtene.. Etterspørsel og kvalitet bestemmer prisen..   Man kan sikkert få bra pris på 80tallsbåter med utdaterte instalasjoner og design

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...