Volvomekanikeren Startet 29.Juni.2019 Del på Facebook Startet 29.Juni.2019 Ble fortalt den var 28 fot. Har ikke målt men det kan stemme bra. Noen som vet hvor den er bygget? ? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Korsfjord Svart 29.Juni.2019 Del på Facebook Svart 29.Juni.2019 Minner om båten til Dag Lindebjerg. Og det er en Spjærøykrysser, om jeg ikke husker feil. Sitér dette innlegget Link to post
janet Svart 30.Juni.2019 Del på Facebook Svart 30.Juni.2019 stilig båt, bra kogg? Sitér dette innlegget V8 rules. Link to post
Volvomekanikeren Svart 30.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2019 Jeg finner ingen som er lik, men Spjærøykrysser er vell den skuten med flest likhetstrekk ja, men de er vell mer rundt i hekken? Båten virker hverfall veldig fin for råte, men har dessverre pådratt seg en del blåmenn på sine eldre dager... Mye båt igjen, men jeg skulle gjerne funnet ut hva type det er Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Komodo Svart 30.Juni.2019 Del på Facebook Svart 30.Juni.2019 Ingen Spjærøykrysser dette her. Ei heller snekke. For meg ser det ut som en halvdekker med ettermontert overbygg, men det er sikkert noen som kan mer om trebåter som kan si noe om det. Kanskje du bør legge ut et spørsmål i trebåttråden? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Volvomekanikeren Svart 1.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2019 God ide, takk for tips ? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Sleipner93 Svart 2.Juli.2019 Del på Facebook Svart 2.Juli.2019 Kan se ut som en Sagen båt. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 7.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2019 Skal vist være en Hardangersnekke ? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 25.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2019 Jeg er fortsatt veldig usikker på denne her, noen flere innspill? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Faxen Svart 25.Juli.2019 Del på Facebook Svart 25.Juli.2019 Blåmenn fjerner du med Oksalsyre. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Lazyjack Svart 25.Juli.2019 Del på Facebook Svart 25.Juli.2019 (redigert) Spjærøykrysserne hadde oftest klinkbygget fribord og kravellbygget undervannskrog. Tror forøvrig at overbygget er hjemme gjort, ikke mange båtbyggere ville vedkjendt seg det der ? Se www.spjærøykrysser.no Redigert 25.Juli.2019 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2019 Faxen skrev On 25.7.2019 at 14.01: Blåmenn fjerner du med Oksalsyre. Takk for tips! Lazyjack skrev On 25.7.2019 at 16.20: Spjærøykrysserne hadde oftest klinkbygget fribord og kravellbygget undervannskrog. Tror forøvrig at overbygget er hjemme gjort, ikke mange båtbyggere ville vedkjendt seg det der ? Se www.spjærøykrysser.no Hehe, neij hun er ikke akkurat direkte pen å se til, men båten har potensiale, så får vi se hvor mye jeg orker å gjøre utav det. Heving av dekk samt styrehus er hverfall høyt oppe på listen ? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.