Jacop Startet 1.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2019 På min steyr256h45 får jeg opp en melding om torque limitation low air pressure, ikke en feilkode i den forstand. Kommer fra ca 1700 rpm isj. Turboen plystrer og går og luftfilter er rengjort. Prater med Ålesund motorverksted og fikk et tips om at det kunne være en småtett intercooler og ble relativt happy over at det skulle muligens vise seg å bare ta ut veksleren og rengjøre. Ser i etterkant at dette resulterer i veldig masse skruing og lurer på om det i det hele tatt er noe jeg bør gjøre i og med at det ikke er sikkert er problemet. Hva tror dere kyndige herrer og kvinner her inne om dette? Link to post
SoBo Svart 1.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2019 kan det være en sensorfeil? Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Jacop Svart 1.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2019 Litt dårlig bilde men dette er rør fra turbo til intercooler. Ser jo greit jævlig ut, ville du fortsatt med demontering for og rense alt som er påvirket av år med sot? Har forøvrig lite tro på medikamenter som sprutes inn i luftinntak osv Link to post
abdul9 Svart 10.August.2022 Link til dette innlegget Svart 10.August.2022 Jeg sliter med det samme er det noen som vet mer ? Takk for hjelpen Link to post
Ingar81 Svart 14.August.2023 Link til dette innlegget Svart 14.August.2023 Hei Har samme problem på min 246. Hva var løsningen på dette for dere? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn