joelle Startet 10.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 10.Juli.2019 Litt usikker på hvis min emnetittel er innafor, men kom ikke på en bedre beskrivelse.Jeg har kjøpt en brukt airtop 3500 som jeg har skiftet viftemotor på. Enkel å grei sak d. Når jeg kobler sammen alt å tar opp ledningsnett som kom med varmer så er det en eller annen form for sensor eller giver som jeg ikke kan finne igjen på noen koblingsskjemaer eller bilder på nett, å lurer da om noen kan hjelpe meg med at identifisere denne. Jeg har ikke funnet noe "naturlig" sted der den skall være inne i varmeren, men kabellengde osv tilsier at den skall antingen rett på utsiden av chassi, eller rett på innsiden. Noen som drar kjennskap på denne "dingsen"? Sitér dette innlegget Link to post
Varmemontør1 Svart 10.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2019 Dette er diagnosepluggen. Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 10.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2019 (redigert) Har prøvd å finne denne i verkstedsmanualen men finner den ikke noen sted. Jeg ser nå etter at ha sett på bildet at det er en form for deksel som kan tas av. Regner med at denne går inn i kontakten til høyre for hoved kontakten? Motsatt side av ekstern tempføler? I manualen så er denne kontakten kun merket som Wiring harness. Redigert 10.Juli.2019 av joelle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Varmemontør1 Svart 10.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2019 Alle airtop-modellene har plugg for tilkobling av diagnose, de eldre modellene har lik plugg som din, mens de nyere evo-utgavene har pluggen lengre ut i ledningsnettet, ved pluggene til styringspanel. Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 10.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2019 Har jeg gjettet rett på hvor den ska inn? Sitér dette innlegget Link to post
Varmemontør1 Svart 10.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2019 Diagnosepluggen skal ikke plugges i Webastoen. den er for å koble til diagnoseutstyr (pc). Kontakten på styreenheten som du har markert med gult skal være ledig. denne er vanligvis plugget igjen med en sort gummiplugg. Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 10.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2019 Takk for svar. Da er det bare å fyre opp å sjekke at den går når jeg kommer hjem fra kontoret da. God sommer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.