ehrnst Startet 4.August.2019 Del på Facebook Startet 4.August.2019 Hei. Jeg har fått en ganske så stor lekkasje mellom manifold og riser på vår aq200d. Jeg kan se den kommer vann når motoren har litt turtall. Er det slik at det ofte er pakningene som går, eller er både manifold og riser også søppel nå? Har ikke hatt mulighet til å åpne å se enda. Om jeg kan bytte pakninger. Er det noen som vet hvor jeg bør kjøpe. Ser ut som det er en del forskjellige modeller ute å går. Våre har fire bolter hvor to er lengre? Martin Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.August.2019 Del på Facebook Svart 4.August.2019 Volvo sier vel levetid 7 år. Faren er at det vil renne sjøvann inn på sylindertoppene. Status ser du først når du har plukket av riserene. Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 4.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2019 Ok. Kan godt være 7 år disse nå. Jeg får se på dem. Anbefalinger til kjøpa nye? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.