Chilli Solbris Svart 16 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16 timer siden KGB70 skrev 12 minutter siden: Endelig godt nytt!! God tur ut på sjøen!! Tusen takk! Håper det blir en tur utpå i morgen!!😊😊 Sinvano skrev 10 minutter siden: Må være godt å være ferdig med karusell turen, opp og nedturer, godt det ordnet seg! 👍 Det var en særdeles god følelse når jeg så at det var tett ja!! navid skrev 9 minutter siden: Grom lyd, lykke til videre! Skal prøve å få filma i motorrommet under full fart! Da snakker vi lyd!🫨 Og tusen takk!🙏 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
tom Cognac Svart 16 timer siden Link til dette innlegget Svart 16 timer siden Så bra at dette ordnet seg - nå får du slappe godt av og ta livet med ro (og ikke tenk at det kommer noe mer - lev i nuet!!!), godt at man har kunnskapsrike, oppofrende og GODE venner på BP God tur Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Hekri Svart 15 timer siden Link til dette innlegget Svart 15 timer siden Jeg må sende en hilsen til @Tor Arild, som for noen år siden nevnte at jeg burde se litt på båtplassen - han mente bestemt at det var mange flinke og kunnskapsrike båtfolk der! "Dette er ikke noe Facebook-gruppe." Og det førte meg altså ned i maskin-"kottet" på MY @Chilli Solbris. Og jeg har fått treffe noen av de nevnte båtfolka som også er veldig hyggelige bekjentskap! Men nå seiler Chilli Solbris for egne maskiner forhåpentligvis uten ytterligere lekkasje av ymse slag. Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Har solgt båten - leter etter ny.... ca 40'. Ikke drev! Link to post
Chilli Solbris Svart 15 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15 timer siden tom Cognac skrev for 3 timer siden: Så bra at dette ordnet seg - nå får du slappe godt av og ta livet med ro (og ikke tenk at det kommer noe mer - lev i nuet!!!), godt at man har kunnskapsrike, oppofrende og GODE venner på BP God tur Ja det var veldig godt! Akkurat nå ligger jeg som et slakt på sofaen! BP er ganske unik!😃😃😃 Hekri skrev for 3 timer siden: Jeg må sende en hilsen til @Tor Arild, som for noen år siden nevnte at jeg burde se litt på båtplassen - han mente bestemt at det var mange flinke og kunnskapsrike båtfolk der! "Dette er ikke noe Facebook-gruppe." Og det førte meg altså ned i maskin-"kottet" på MY @Chilli Solbris. Og jeg har fått treffe noen av de nevnte båtfolka som også er veldig hyggelige bekjentskap! Men nå seiler Chilli Solbris for egne maskiner forhåpentligvis uten ytterligere lekkasje av ymse slag. Må bare bøye meg i hatten for den hjelpen jeg har fått av deg @Hekri! Og det samme til alle andre som har bidratt! Enten innlegg og gode ord eller i form av mekking av ymse slag! Som @Komodo med den enorme kunnskapen og en herlig metalldreiebrnj!😁😁 Og @VegJoh for kunnskapen om egentlig alt mulig! Men i mitt tilfelle elektronikken!🤩 Joda! Det er på BP man treffer de rette folka!!❤️ Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Dixie 2100 Svart 13 timer siden Link til dette innlegget Svart 13 timer siden Godt å endelig høre lyden fra maskinen igjen, dette har virkelig vært en berg og dalbane. Gratulerer med vel gjennomført begge to. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 12 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Dixie 2100 skrev 1 time siden: Godt å endelig høre lyden fra maskinen igjen, dette har virkelig vært en berg og dalbane. Gratulerer med vel gjennomført begge to. Tusen takk!!😃😃 Ja, det er god lyd i disse dyra!!😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 12 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12 timer siden For en tid tilbake fikk jeg nye (pent brukte) gir- og gasshendler inne. Så de gamle inne får plass oppe! PS! Om noen har slike i god stand er jeg på jakt etter nytt brukt par oppe også! De gamle er virkelig ikke pene! Godt slitt og ikke tatt vare på. Så vekk med de! det ble mye bedre med de som stod nede før! Men som sagt! Er på jakt etter enda bedre! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Range Rover Svart 11 timer siden Link til dette innlegget Svart 11 timer siden STAS! Godt å få dette i orden nå. /RR Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 11 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11 timer siden Range Rover skrev 17 minutter siden: STAS! Godt å få dette i orden nå. /RR Definitivt!😃😃👍 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
LALUNA II Svart 11 timer siden Link til dette innlegget Svart 11 timer siden Godt å høre at det endelig ser ut som prosjektet ble fulbyrdet med suksess ... skuldrene kan senkes og båtlivet kan igjen kan nydes som det skal .. du får nyde helgen på fjorden å kose deg "ENDELIG" Takk til dine venner som har stått på for å hjelpe deg de har virkelig fortjent en skikkelig takk .... GOD HELG Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Chilli Solbris Svart 5 minutter siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5 minutter siden LALUNA II skrev for 10 timer siden: Godt å høre at det endelig ser ut som prosjektet ble fulbyrdet med suksess ... skuldrene kan senkes og båtlivet kan igjen kan nydes som det skal .. du får nyde helgen på fjorden å kose deg "ENDELIG" Takk til dine venner som har stått på for å hjelpe deg de har virkelig fortjent en skikkelig takk .... GOD HELG Tusen takk @LALUNA II!! Ja uten hjelp hadde dette båtprosjektet gått i dass for mange år siden! Jeg er bare uendelig takknemlig for all hjelp jeg har fått! Uten gode hjelpere og venner hadde dette bare ikke gått!🙏🙏🙏 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.