Jump to content

volvo p 44p 2002 år kompressor går hele tiden / jord feil ?eller styrenhet feil ?

Turbodiesel300

Recommended Posts

Hei og velkommen til Forumet med stor B :thumbsup:  Håper du får like mye nytte av det som jeg har hatt :smiley:

Flott at du har fått inn så my informasjon i tittelen på ditt første innlegg, det lover bra for fremtiden :thumbsup:

For å få best mulig søkbarhet så er det viktig med nøyaktig motordata, vil du legge til at det er KAD44P-C du har. Disse har to forskjellige el skjemaer, så det er viktigere enn mange tenker på...  du kan endre tittel inntil 2 timer etter innlagt, bare å klikke på "rediger innlegget" nede på innlegget ditt.

Hei det e it noe relle (så fall hvilken relle er det ) på kompressor  alt styres fra motor styrenhet  ingen feilkoder / hjulet for komp virker okei  når den ikke går (motor ) sitter ikke fast  / han får ett signal fra noe ?  .. når motor går (kald ) så starter komp , men når motor blir ca 40/50 grader  så skal den stoppe det gjør den ikke ,, men viss jeg tar av koblingstykke på kompressor så stopper den  er ok , jeg kan sette til bake koblingstykket da er det ok også  så jeg tenkte på temp giver som sitter manifold ved turbo om det har vært noe feil med dem ? ;-) 

eller har den noe styring fra Dynamo   ?

• 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...