Turbodiesel300 Startet 14.August.2019 Del på Facebook Startet 14.August.2019 (redigert) volvo p 44p 2002 mod kompressor går hele tiden jord feil ?/ eller styrenhet feil ? ;-) Redigert 14.August.2019 av Turbodiesel300 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 14.August.2019 Del på Facebook Svart 14.August.2019 Hei og velkommen til Forumet med stor B Håper du får like mye nytte av det som jeg har hatt Flott at du har fått inn så my informasjon i tittelen på ditt første innlegg, det lover bra for fremtiden For å få best mulig søkbarhet så er det viktig med nøyaktig motordata, vil du legge til at det er KAD44P-C du har. Disse har to forskjellige el skjemaer, så det er viktigere enn mange tenker på... du kan endre tittel inntil 2 timer etter innlagt, bare å klikke på "rediger innlegget" nede på innlegget ditt. Sitér dette innlegget Link to post
Turbodiesel300 Svart 15.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2019 Hei det er KAD 44P-C Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 15.August.2019 Del på Facebook Svart 15.August.2019 Ingen feilkoder? Har du sjekket alle jordingspunkter/kabelsko/releer ? Sitér dette innlegget Link to post
Turbodiesel300 Svart 18.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2019 Hei det e it noe relle (så fall hvilken relle er det ) på kompressor alt styres fra motor styrenhet ingen feilkoder / hjulet for komp virker okei når den ikke går (motor ) sitter ikke fast / han får ett signal fra noe ? .. når motor går (kald ) så starter komp , men når motor blir ca 40/50 grader så skal den stoppe det gjør den ikke ,, men viss jeg tar av koblingstykke på kompressor så stopper den er ok , jeg kan sette til bake koblingstykket da er det ok også så jeg tenkte på temp giver som sitter manifold ved turbo om det har vært noe feil med dem ? ;-) eller har den noe styring fra Dynamo ? Sitér dette innlegget Link to post
KapteinCK Svart 27.Juni.2021 Del på Facebook Svart 27.Juni.2021 Hei. Fant du ut feilen ? Jeg opplever det samme Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.