vannsquatti Startet 28.August.2019 Del på Facebook Startet 28.August.2019 Skal selge en hellefiskeren 640 men har ikke idé om hvor mye den er verdt. Yanmar 27hk 1997mod Håper det er noen som kan hjelpe meg med å finne en grei salgspris : Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 28.August.2019 Del på Facebook Svart 28.August.2019 Tør ikke spå pris. Men du bør nok ta en god omgang med rengjøring i motorrommet. Personlig ville jeg være veldig skeptiske til å kjøpe noe som ser såfan ut rundt motor, med mindre det var svært billig. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
vannsquatti Svart 28.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.August.2019 Grunnen til den ser sånn ut er at jeg har hatt problemer med hydema pumpa, legger litt olje og spiser reimer, så det er bare "pussestøv" Men pumpa skal til overhaling og motoren og motorrom skal selvsagt få vask Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 28.August.2019 Del på Facebook Svart 28.August.2019 Vil tippe 70-90K, men vanskelig å si. Grei båt, men antar du får litt mindre en Tromøy 23. Sitér dette innlegget Link to post
vannsquatti Svart 28.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.August.2019 Realistisk så tror jeg den vill blitt solgt fort og greit til den prisen ja. Men har litt troa på djevelen i detaljene at hvis alt av treverk får seg en puss og et strøk, det hvite blir skikkelig hvitt igjen og litt sånt så tror jeg at jeg kan få mer, npr spillet blir på stell så fungerer jo alt glimrende og har gjort det i 10 år. Hadde likt å kommet meg over den magiske 100k grensa.. Takk for innspill :) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 28.August.2019 Del på Facebook Svart 28.August.2019 De var populære før, hadde en på nittitallet, kjøpte den for 50 og solgte den for 76K 7 år senere etter en god budrunde. Sitér dette innlegget Link to post
vannsquatti Svart 28.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.August.2019 Var det med Yanmar? Spillet har også en del verdi i seg som spiller inn. Kan godt være 100k er å sette lista litt høyt ja, får heller pusse å gnikke litt å ta en ny vurdering etterhvert! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.